Generelt
Hvem er vi?
Virksomheden er ejet af Lotte og Kasper Lindgren, som er mor og søn. Vi driver til dagligt virksomheden fra den lille havneby Glyngøre. Virksomheden er ægte dansk iværksætteri, hvor vi gør alt for at du får den bedste service og de bedste produkter.
Hvordan bruger jeg produkterne?
Til hvert produkt er der angivet brugsanvisninger. Du finder disse under fanen "anvendelse".
Hvad skal jeg gøre når jeg bruger hårvitaminer?
Først og fremmest er det vigtigt at du passer på dit hår. Sørg for at du ikke bruger alt for meget styling og varmebehandling. Brug gerne både shampoo og balsam, eventuelt en hårkur. Det er meget svært at se det fylde udbytte af vitaminerne, hvis man ikke passer på sit hår. Derfor anbefaler vi dette, så du kan få det bedste resultat.
Hvem kan bruge hårvitaminer?
Hårvitaminerne kan anvendes alle der ønsker at vedligeholde et normalt hår. Hvis du tager anden form for medicin, eller hvis du er gravid, ammer eller er under 11 år, bør du konsultere med din læge før brug.
Hvor lang tid skal jeg bruge hårvitaminer for at opnå et resultat?
Vi anbefaler at du tager 3 måneders forbrug for at se den fulde effekt af vitaminerne.
Kan jeg tage hårvitaminer mens jeg er gravid eller ammer?
Hårvitaminerne indeholder ingen ingredienser, som er frarådet under graviditet eller amning. Men som alt andet fødevarer og kosttilskud anbefaler vi at du konsulterer egen læge før brug.
Hvornår skal jeg bruge hårvitaminer?
Vi anbefaler at tage den anbefalet daglig dosis (2 stk) på samme tid. Det gør det nemmere at huske. Der er ingen forskel hvornår på dagen du tager dem. Anbefalet daglig dosis må ikke overskrides.
Hvad sker der hvis jeg stopper med at bruge hårvitaminer?
Du kan altid vælge at stoppe med at bruge hårvitaminer. Nogle vil opleve at effekten stopper, andre vil kunne opretholde resultaterne. Det varierer meget fra person til person.
Hvornår vil jeg opleve effekt med hårvitaminer?
Resultaterne vil varirer fra person til person. Nogle vil opleve effekt allerede efter 1 måneds forbrug, andre vil først opleve det efter 3 måneder. De fleste kunder oplever en effekt efter cirka 3 måneders forbrug, som vi også anbefaler.
Må jeg tage andre kosttilskud sammen med hårvitaminer?
Dette afhænger meget af hvilke kosttilskud du benytter udover. Du kan f.eks stadig godt tage fiskeolier eller magnesium uden problemer. Vi anbefaler dog at man ikke benytter sig af mulitivitaminer i mens man bruger hårvitaminer. Da man kan få en for stor dosis af visse fedtopløselig vitaminer, som kan give milde bivirkninger. Hvis du skulle være i tvivl, så anbefaler vi altid at snakke med egen læge.
Er der nogle bivirkninger ved at bruge hårvitaminer?
Hårvitaminerne er et kosttilskud uden kunstig smags og farvestoffer. Der er ingen kendte bivirkninger ved brug af hårvitaminer. Hårvitaminerne er derudover vegansk samt fri for gluten og laktose. Dog anbefaler vi at man altid tjekker indholdsfortegnelsen igennem for at se om der skulle være eventuelle ingredienser, man skulle være intolerant eller allergiske overfor.
Vil hårvitaminerne påvirke anden kropsbehåring?
Hårvitaminernes ingredienserne er nøje udvalgt så du får det bedste produkt. Din kropsbehåring er i overvejende grad bestemt af gener og hormoner. Derfor vil vores kosttilskud ikke give dig mere hår end, hvor det er genetiske og hormonelt bestemt. Nogle få oplever lidt kraftigere behåring andre steder på kroppen. Det vil dog hovedsagligt være på hovedet man vil opleve en forskel.
Jeg har et andet spørgsmål?
Vi elsker at hjælpe vores kunder, kontakt endelig Lotte eller Nanna på mail eller telefon.
Ordre
Hvem leverer min ordre?
Vi bruger Bring, Instabox, DAO eller GLS til vores leveringer. Når du vælger leveringstype ved bestilling, godkender du samtidig fragtselskabets krav og vilkår for pakkehåndtering. Læs mere om disse på fragtselskabernes egne hjemmesider. Vi tilbyder levering til Bring, Instabox og GLS Pakkeshop og DAO og GLS hjemmelevering. Ved køb for 399 kr. eller der over tilbyder vi gratis levering til pakkeshops.
Hvornår trækker vi pengene?
Pengene bliver trukket på din konto, når din varer er blevet afsendt. Når dette sker vil du modtage en mail med et tracking and trace link, hvor du kan finde alle oplysninger om din pakke.
Hvordan ved jeg at min ordre er gået igennem?
Din ordre er gået korrekt igennem så snart, du modtager en ordrebekræftelse. Ordrebekræftelsen indeholder dit ordrenummer samt dine kontaktoplysninger. Den vil blive sendt til den mailadresse, du har oplyst ved bestilling. Modtager du ikke din ordrebekræftelse inden for kort tid efter bestilling, så tjek dit spamfilter eller din mappe for uønsket post, reklame eller promoveringer. Her kan ordrebekræftelsen gemme sig. Kan du stadig ikke finde ordrebekræftelsen? Så kontakt gerne Lotte på mail eller via telefon 27229006. Her skal du huske at oplyse dit navn, e-mail og telefon nummer. Det kan nemlig ofte ske at der en tastefejl eller andet, som gør at ordrebekræftelsen ikke kunne sendes. Her er Lotte altid klar til at hjælpe dig.
Hvilke betalingsmuligheder har i?
Du kan benytte følgende betalingsmuligheder: Visa/Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro, MobilePay og Anyday
Kan jeg foretage ændringer i min ordre, når den er gået igennem?
Hvis du vil have ændret din ordre, skal du hurtigst muligt kontakte Lotte på mail eller på telefon 27229006. Hvis pakken allerede er afsendt, kan vi desværre ikke nå at ændre orden. Hvis du er i tvivl, så kontakt endelig Lotte, så finder vi en god løsning.
Hvad er jeres returneringspolitik?
Vi tilbyder dig 14 dages fortrydelsesret. Det betyder at du fra leveringsdatoen kan fortryde dit køb og sende din pakke, med uåbnede og ubrugte produkter, retur til os. Ved returnering vil eventuelle leveringsomkostninger ikke blive refunderet.
Hvad er status på min ordre?
Du skulle meget gerne have modtaget en mail med bekræftelse på din ordre. Efterfølgende får du en mail når din ordre er pakket med tracking nummer. Hvis du ikke har modtaget noget, bedes du kontakte Lotte eller Nanna på mail eller telefon.
Kan jeg annullere min ordre?
Hvis du ønsker at annullerer din ordre, så kontakt hurtigst muligt Nanna eller Lotte på mail eller telefon
Jeg har oplyst forkert navn/adresse eller vil ændre leverings oplysning
Ønsker du at ændre leverings oplysning eller er du kommet til at indtaste ufuldstændige leveringsoplysninger, så beder vi dig hurtigst muligt at skrive til os. Du kan blot oplyse dit ordrenummer og de korrekte oplysninger og hvis ordren ikke er printet og pakket endnu, så kan vi hurtigst mulig rette fejlen og få sendt din ordre afsted til dig.
Min vare er gået i stykker under fragt ved ankomst.
Hvis varen er gået i stykker ved ankomst, kan du blot skrive til os, når du har optaget fejlen, så får du en erstatning.
Hvordan fungerer tilfredshedsgaranti?
Det er egentlig rimelig simpelt fra det tidspunkt du har bestilt og 30 dage frem, kan du prøve produktet og hvis du ikke er tilfreds får du dine penge tilbage. Du kan læse yderligere info her https://yuaiahaircare.dk/pages/tilfredshedsgaranti
Abonnement
Hvordan fungerer abonnement?
Vores abonnementsklub fungerer sådan at du sparer 10% fast på alle dine abonnementsprodukter. Herudover får du en række fordele som du kan finde her. Abonnement koster ikke noget udover og du kan nemt og simpelt afmelde dig dit abonnement igen.
Hvad er betingelserne?
Du kan læse alle vores abonnementsbetingelser lige her eller under abonnementsbetingelser nederst på siden.
Jeg kan ikke finde ud af det, hvordan kommer jeg videre?
Hvis du ikke kan finde ud af at oprette et abonnement eller har spørgsmål til det, er du mere end velkommen til at skrive eller ringe til Lotte og Nanna. Så er vi altid klar til at hjælpe dig.
Hvordan bliver min abonnementsordre leveret?
Alle abonnementsordre over 199 kr i værdi bliver leveret gratis til den nærmeste pakkeshop. Du vil modtage en SMS og E-mail med informationer.
Er jeg bundet til noget?
Nej, du kan altid afmelde eller pause dit abonnement inde på din kundeprofil
Hvordan ser jeg mit abonnement?
Du har ved oprettelse af dit abonnement modtaget en mail, hvor i der er et link. Ved at klikke på dette link kommer du ind til din abonnementsprofil, her kan du rette leveringsinterval, pause eller opsige dit abonnement.
Hvordan pauser eller annullerer jeg mit abonnement?
Du har ved oprettelse af dit abonnement modtaget en mail, hvor i der er et link. Ved at klikke på dette link kommer du ind til din abonnementsprofil, her kan du rette leveringsinterval, pause eller opsige dit abonnement
Hvad er abonnementsklubben?
Hvis du ønsker at annullerer din ordre, så kontakt hurtigst muligt Nanna eller Lotte på mail eller telefon
Hvad betaler jeg i fragt på abonnement?
Alle abonnementsorder over 199 kr er fragtfri. Alle order under dette har et fragtgebyr på kun 29 kr.
Hvor bliver mine abonnementsordrer leveret?
Din abonnementsordre bliver leveret til den nærmeste pakkeshop.
Jeg har brug for hjælp, hvad gør jeg?
Kontakt endelig Lotte eller Nanna, hvis du har spørgsmål eller problemer angående abonnement. Vi står altid klar til at hjælpe.
Kan jeg pause eller stoppe de faste leveringer?
Ja du kan via linket du har fået tilsendt i din mail ændrer, pause eller stoppe leveringsintervaller. Hvis du oplever problemer er du meget velkommen til at kontakte os på mail eller ringe til os.